Dare în plată

În data de 28 aprilie 2016 a fost publicată în Monitorul Oficial Legea dării în plată din 28 aprilie 2016 privind darea în plată a unor bunuri imobile în vederea stingerii obligațiilor asumate prin credite.

Potrivit legi susmenționate, persoanele fizice sau grupurile de persoane fizice constituite în asociații, care cumpără, dobândesc, utilizează ori consumă produse sau servicii, în afara activității sale profesionale au dreptul sa stingă creditele ipotecare prin darea în plată a imobilului ipotecat în favoarea creditorului.

Cu alte cuvinte, dacă aveți un credit la bancă, pentru o locuința si nu mai puteți suporta costurile contractului de credit ori nu mai doriți continuarea contractului din alte motive, există posibilitatea să stingeți toate datoriile izvorâte din contractul de credit prin cedarea dreptului de proprietate al locuinței în favoarea băncii.

Inițierea procedurii de dare în plată a locuinței se realizează prin transmiterea unei notificări către bancă, prin intermediul unui avocat.

Servicii juridice
  • Consultanță juridică de specialitate privind procedura dării in plată;
  • Redactare si transmitere notificare către banca sau alt creditor;
  • Negociere pentru stabilirea unor condiții contractuale favorabile;
  • Formulare si susținere acțiune in constatare stingere obligații contract de credit si transmitere drept de proprietate;
  • Asistenta și reprezentare in fata instanțelor de judecata, notarilor, băncilor sau creditorilor in orice etapa a procedurii de dare in plata.

Dare În Plată

Cabinetul de avocat Alina Szilaghi oferă servicii complexe de asistență și reprezentare privind procedura dării în plată.

Solicitare Consultanță