Numire administrator

Numire adminstrator este o procedură ce se face prin înregistrarea unei mențiuni la Registrul Comerțului în raza căruia societatea își desfășoară activitatea.

Pentru procedura de numire administrator este obligatorie prezența asociatului/asociaților, ștampila și actele societății (în original și copie).

Durata: 3-5 zile din momentul în care primim toate actele necesare din partea clientului

Documente necesare:

  • Cerere înregistrare – (se completează de către Cabinetul de avocat)
  • Copie CI/ Pașaport administrator nou
  • Hotărârea Adunării Generale/Act Adițional/Decizie Asociat Unic (se redactează de către Cabinetul de avocat)
  • Declarație notarială și Specimen de semnătură dată de persoana care va prelua funcția de administrator
  • Act Constitutiv Actualizat (se redactează de către Cabinetul de avocat)
  • Împuternicire avocațială (se redactează de către Cabinetul de avocat)

Cabinetul de avocat Alina Szilaghi vă stă la dispoziție pentru orice alte informații referitoare la Înființare SRL, înregistrare mențiuni la Registrul Comerțului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/închidere punct de lucru, cesiuni părți sociale, numire/revocare administrator, suspendare/reluare activitate, radiere SRL), înregistrări OSIM, Autorizații de Funcționare, DSV, DSP, ISU, servicii de contabilitate și alte servicii conexe dedicate societățiilor comerciale.

Sună acum pe numărul +40746.652.986, contactează-ne la alina@szilaghi.com sau în secțiunea Contact.

Sună acum și află toate informațiile de care ai nevoie!

Call Now Button