Modificare denumire firmă

Procedura de modificare denumire firmă poate fi declanșată ca urmare a mai multor motive, printre care cesiunea unei companii, modificarea obiectului activității sau decizia asociaților.

Este obligatorie prezența asociatului / asociaților, ștampila și actele companiei (original si copie).

Durata: 3-5 zile din momentul în care primim toate actele necesare din partea clientului

Documente necesare:

  • 3-5 variante pentru denumirea firmei
  • Formularele necesare (se completează de către Cabinetul de avocat)
  • Certificat de înregistrare, în original
  • Certificat constatator, în original
  • Hotărârea Adunării Generale/act adițional/decizie asociat unic (se redactează de către Cabinetul de avocat)
  • Act constitutiv actualizat (se redactează de către Cabinetul de avocat)
  • Împuternicire avocațială (se redactează de către Cabinetul de avocat)

De reținut:

  • Nu se pot face rezervări cu denumiri ce conțin cuvintele: ”științific”, ”academie”, ”academic”, ”universitate”, ”universitar”, ”școală”, ”școlar” sau derivatele acestora.
  • Pentru denumirea unei firme care conține cuvintele: ”național”, ”român”, ”institut” sau derivatele acestora ori cuvinte sau sintagme caracteristice autorităților și instituțiilor publice centrale, se realizează numai cu acordul Secretariatului General al Guvernului.

Cabinetul de avocat Alina Szilaghi vă stă la dispoziție pentru orice alte informații referitoare la Înființare SRL, înregistrare mențiuni la Registrul Comerțului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/închidere punct de lucru, cesiuni părți sociale, numire/revocare administrator, suspendare/reluare activitate, radiere SRL), înregistrări OSIM, Autorizații de Funcționare, DSV, DSP, ISU, servicii de contabilitate și alte servicii conexe dedicate societățiilor comerciale.

Sună acum pe numărul +40746.652.986, contactează-ne la alina@szilaghi.com sau în secțiunea Contact.

Sună acum și află toate informațiile de care ai nevoie!

Call Now Button