Închidere punct de lucru

Procedura de închidere punct de lucru sau sediu secundar se poate declanșa în orice moment. Este obligatorie prezența asociatului / asociaților, ștampila și actele companiei (original si copie).

După înregistrarea actelor la Registrul Comerțului, trebuie declarată închiderea la Direcția Finanțelor Publice în raza căreia se află punctul de lucru sau sediul secundar.

Durata: 5-7 zile din momentul în care primim toate actele necesare din partea clientului.

Documente necesare:

  • Cerere de înregistrare (se completează de către Cabinet de avocat)
  • Certificat constatator de la puntul de lucru – în original
  • Hotărârea Adunării Generale a Asociaților/Acționarilor sau decizia asociatului unic/Consiliului de Administrație/directoratului (se redactează de către Cabinetul de avocat)
  • Împuternicire avocațială (se redactează de către Cabinetul de avocat)

** După închiderea punctului de lucru la Registrul Comerțului este necesară și operațiunea de închidere și la ANAF.

** În situația în care la punctul de lucru radiat a fost înregistrată și o casă de marcat este necesară operațiunea de predare a memoriei fiscale către ANAF și dezinstalarea acesteia.

Cabinetul de avocat Alina Szilaghi vă stă la dispoziție pentru orice alte informații referitoare la Înființare SRL, înregistrare mențiuni la Registrul Comerțului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/închidere punct de lucru, cesiuni părți sociale, numire/revocare administrator, suspendare/reluare activitate, radiere SRL), înregistrări OSIM, Autorizații de Funcționare, DSV, DSP, ISU, servicii de contabilitate și alte servicii conexe dedicate societățiilor comerciale.

Sună acum pe numărul +40746.652.986, contactează-ne la alina@szilaghi.com sau în secțiunea Contact.

Sună acum și află toate informațiile de care ai nevoie!

Call Now Button