Actualizare obiect de activitate

Actualizare obiect de activitate sau recodificare obiect de activitate este o procedură ce se aplică companiilor care au coduri CAEN dinainte de 27 martie 2008 (Cod CAEN rev. 1).

Pentru această procedură este obligatorie prezența asociatului / asociaților și a actelor companiei (original si copie).

Durata: 3-5 zile din momentul în care primim toate actele necesare din partea clientului

Documente necesare:

  • Formularele necesare (se completează de către Cabinetul de avocat)
  • Certificat de înregistrare, în original
  • Certificat constatator, în original
  • Hotărârea Adunării Generale/act adițional/decizie asociat unic (se redactează de către Cabinetul de avocat)
  • Act constitutiv actualizat (se redactează de către Cabinetul de avocat)
  • Delegație (se redactează de către Cabinetul de avocat)

Cabinetul de avocat Alina Szilaghi vă stă la dispoziție pentru orice alte informații referitoare la Înființare SRL, înregistrare mențiuni la Registrul Comerțului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/închidere punct de lucru, cesiuni părți sociale, numire/revocare administrator, suspendare/reluare activitate, radiere SRL), înregistrări OSIM, Autorizații de Funcționare, DSV, DSP, ISU, servicii de contabilitate și alte servicii conexe dedicate societățiilor comerciale.

Sună acum pe numărul +40746.652.986, contactează-ne la alina@szilaghi.com sau în secțiunea Contact.

Sună acum și află toate informațiile de care ai nevoie!

Call Now Button