• 0746 652 986
  • Bd. Eroilor 42, Cluj Napoca

Birou virtual in Cluj Napoca

Iti desfasori activitatea in afara biroului si ai nevoie pentru afacerea ta de servicii de secretariat?

Nu consuma timp si bani pentru organizarea activitatii de secretariat. Nu pierde timpul cu identificarea unui spatiu adecvat pentru munca de secretariat, nu cheltui bani pentru angajarea personalului necesar si achizitia mobilierului si a dotarilor specifice necesare.

Concentreaza-te pe esenta afacerii tale.

Apeleaza cu incredere la servicii de secretariat si servicii administrative specifice unui Birou virtual.

Desi nu esti prezent la birou, ci acolo unde te cheama necesitatile afacerii tale, foloseste serviciile Biroului virtual pentru a comunica eficient cu partenerii tai de afaceri prin corespondenta, prin email, sau prin telefon

Serviciile Biroului Virtual

:

  • Primirea, filtrarea, predarea sau transmiterea corespondentei
  • Notificarea prin SMS a clientului privind receptia corespondentei la sediu
  • O adresa de email unde pot fi primite si expediate mesaje de la/catre parteneri de afaceri si terti in legatura cu activitatea comerciala / administrativa a firmei client

Va oferim serviciile Biroului virtual firmei dumneavoastra pentru 59* Euro pe luna.

Suplimentar, contra cost, pot fi asigurate si urmatoarele servicii:

  • Redactare corespondenta comerciala conform indicatiilor precise ale firmei client
  • Printare / copiere / scanare / expediere documente
  • Registratura documente
  • Pastrare / arhivare documente
  • Un numar de telefon / fax dedicate firmei client la care se pot receptiona / transmite mesaje, in mod personalizat, conform indicatiilor primite
  • Raport de activitate zilnica
  • Alte servicii de secretariat sau administrative pe care vom incerca, in masura posibilitatilor noastre, sa le configuram impreuna cu tine.

* pret promotional, numai in conditiile efectuarii impreuna a uneia dintre urmatoarele operatiuni: a) redactare/modificare act constitutiv cu mentiunea schimbarii/stabilirii sediului sau b) redactare hotarare AGA/decizie asociat unic de stabilire a asediului sau c) Inregistrarea modificarii sediului la registrul comertului.
** pretul se plateste in lei la cursul BNR din data facturarii si nu cuprinde cheltuielile ocazionate de expedierea corespondentei la adresa indicata de client, costul notificarilor SMS, pretul serviciilor de secretariat necesare gestionarii corespondentei email ce excede limitei de ½ h / zi

PROGRAMĂRI

Telefon:

0746 652 986

Email:

alina [at] szilaghi.com

Ore funcționare:

Luni-Vineri 9 – 17
Sambata-Duminica inchis